مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-02اقتصادي

نیاز روزانه 700 تنی چوب برای تولید/ به 15 کشور صادرات داریم


مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با بیان اینکه توانسته ایم به 15 کشور صادرات داشته باشیم، گفت: زمانی از کشورهای مختلف واردات داشتیم اما اکنون به همان کشورها صادرات داریم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با بیان اینکه توانسته ایم به 15 کشور صادرات داشته باشیم، گفت: زمانی از کشورهای مختلف واردات داشتیم اما اکنون به همان کشورها صادرات داریم.

علی حمدانی در مراسم آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور که امروز، 11 آذرماه همزمان با سراسر کشور در نهالستان نوین چوب اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال 97 عرصه ای را تحویل گرفتیم که حدود 40 سال رها شده بود و اکنون در حال کاشت نهال در این عرصه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کل عرصه که در منطقه دُب حردان است 670 هکتار است که 155 هکتار از آن دست معارضان بود اما توانستیم با همکاری منابع طبیعی و دستگاه قضا 95 هکتار از آن را بازگردانیم و باقی آن نیز در دست پیگیری است.

پیگیر احداث خط دوم در کارخانه هستیم مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان با بیان اینکه در این مجموعه حدود 1200 نفر نیرو مشغول به کار است، گفت: سال گذشته 3 میلیون نهال به کشاورزان به صورت خرید تضمینی داده شد و برای خط تولید روزانه حدود 700 تن چوب نیاز داریم و برای آن 20 هزار هکتار زمین نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز روزانه 700 تنی چوب برای تولید/ به 15 کشور صادرات داریم

نیاز روزانه 700 تنی چوب برای تولید/ به 15 کشور صادرات داریم