مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-07سياسي

آمادگی تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه ای دانشجویان


سازمان تامین اجتماعی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات بیمه ای به دانشجویان در حال تحصیل در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در اجرای ماموریت و مسئولیت های سازمان تأامین اجتماعی بر اساس اسناد بالادستی مانند اصل 29 قانون اساسی، ماده یک قانون تامین اجتماعی و نیز سیاست های کلی تامین اجتماعی که در سال 1401 ابلاغ شده است، توسعه پوشش بیمه ای به همه اقشار جامعه از راهبردهای دارای اولویت سازمان تأمین اجتماعی است.

در طرح بیمه خانوار ایرانی که در دولت سیزدهم در سازمان تأمین اجتماعی با هدف توسعه پوشش بیمه اجتماعی در حال پیگیری است، دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی می توانند در دوران تحصیل، با پرداخت حق بیمه مقرر از خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهره مند شوند و به این ترتیب دوران تحصیل آنان نیز به عنوان سابقه بیمه پردازی در استفاده از خدمات بلندمدت سازمان لحاظ خواهد شد.

ثبت نام در این طرح و بیمه پردازی دانشجویان بسیار ساده است و همه دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.

tamin.

ir در این طرح ثبت نام و حق بیمه ماهانه را هم که رقمی حداقلی است، از طریق همین سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه ای دانشجویان

آمادگی تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه ای دانشجویان