مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-20اقتصادي

روزانه 220 تن مرغ تنظیم بازار در هرمزگان توزیع می شود


مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی هرمزگان گفت: روزانه برای کنترل بازار و تامین نیاز شهروندان در آستانه شب یلدا، 220 تُن مرغ گرم و منجمد در این استان توزیع می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی هرمزگان گفت: روزانه برای کنترل بازار و تامین نیاز شهروندان در آستانه شب یلدا، 220 تُن مرغ گرم و منجمد در این استان توزیع می شود.

علی جامعی، امروز (بیست و هشتم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع روزانه (از روز شنبه 25 آذرماه) به طور متوسط 20 تن مرغ منجمد و 120 تن مرغ گرم در سطح شهر بندرعباس و شهرستان های استان به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز و همچنین جبران کمبود ناشی از عرضه مرغ گرم خارج استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: مرغ منجمد تنظیم بازاری به قیمت کیلویی 657 هزار ریال در سطح فروشگاه های استان و عاملین توزیع در دسترس شهروندان قرار گرفته است و مرغ گرم نیز پایین تر از قیمت میانگین کشوری متناسب با عرضه وتقاضا عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: در جهت کنترل قیمت مرغ و توجه به نیاز پروتیینی قشر متوسط به پایین جامعه که امکان خرید مرغ گرم با قیمت بالاتر میسر نمی باشد، روند توزیع روزانه مرغ منجمد با نرخ مصوب و مناسب که طبق برنامه قبلی ذخیره سازی شده، ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 220 تن مرغ تنظیم بازار در هرمزگان توزیع می شود

روزانه 220 تن مرغ تنظیم بازار در هرمزگان توزیع می شود