مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-20دانش

دستاوردهای «چهارمین همایش بین المللی مولوی پژوهی» چه بود؟


رییس حوزه ریاست دانشگاه اصفهان گفت: «نظیر مجازی مولوی»، طرحی است که با حمایت معاون پژوهشی دانشگاه در قالب یک پروژه پسادکتری به صورت مشترک میان دانشکده ادبیات و دانشکده کامپیوتر دانشگاه اصفهان انجام می شود.

- دستاوردهای چهارمین همایش بین المللی مولوی پژوهی چه بود؟ ایسنا/اصفهان رییس حوزه ریاست دانشگاه اصفهان گفت: نظیر مجازی مولوی ، طرحی است که با حمایت معاون پژوهشی دانشگاه در قالب یک پروژه پسادکتری به صورت مشترک میان دانشکده ادبیات و دانشکده کامپیوتر دانشگاه اصفهان انجام می شود.

قصد این پروژه این است که با استفاده از هوش مصنوعی، پرسش و پاسخی در قالب چت جی پی تی با مولوی انجام شود.

در واقع، این طرح یکی از مهم ترین، جذاب ترین و پر مخاطب ترین دستاوردهایی خواهد بود که تاکنون در حوزه مولوی پژوهی در دنیا وجود داشته است.

احسان رییسی، رییس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه اصفهان، در آیین اختتامیه چهارمین همایش بین المللی مولوی پژوهی به ارائه گزارشی در خصوص دستاوردهای کرسی مولوی پژوهی در چهارمین کنفرانس بین المللی مولوی پژوهی پرداخت.

این عضو هیئت علمی دانشگاه، اهداف کلان کرسی مولوی پژوهی را ارتقاء بنیان های دانشی و ترویج و کاربردی سازی دانش عنوان کرد و ادامه داد: ترویج و کاربردی سازی دانش با در نظر گرفتن اهمیت و ضرورت کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای «چهارمین همایش بین المللی مولوی پژوهی» چه بود؟

دستاوردهای «چهارمین همایش بین المللی مولوی پژوهی» چه بود؟