مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-13سياسي

اختصاص 300 هزار هکتار از زمین های خوزستان به زراعت چوب


استاندار خوزستان از اختصاص 300 هزار هکتار از زمین های منابع طبیعی استان به زراعت چوب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در نشست بررسی زمین های جفیر در طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رفع مشکلات زمین های جفیر بخش وسیعی از مسائل مربوط به تولید کشاورزی و دغدغه های مالکان و معارضان را رفع می کند.

وی با تأکید بر رشد تولیدات کشاورزی در استان بیان کرد: 300 هزار هکتار از اراضی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اجرا شده است، برای اجرای این طرح در بودجه امسال مبلغی در نظر گرفته نشده بود که با پیگیری های انجام شده مقرر شد 20 درصد حق السهم نیشکر برای آماده سازی و اصلاح اراضی طرح مقام معظم رهبری در استان های ایلام و خوزستان اختصاص یابد.

استاندار خوزستان همچنین بر احیای زمین های استان و توسعه کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: در گذشته بیشترین تمرکز احیای اراضی استان در جنوب خوزستان بود اما اینک این فرآیند باید از شمال استان آغاز و به سمت جنوب پیش روی کند.

حسینی محراب ادامه داد: نشست های متعددی در سطح ملی برگزار شده تا نسبت به اختصاص 20 درصد سهم نیشکر همکاری لازم صورت گیرد که اگر این کار انجام شود 330 هزار میلیارد ریال برای اراضی طرح مقام معظم رهبری جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 هزار هکتار از زمین های خوزستان به زراعت چوب

اختصاص 300 هزار هکتار از زمین های خوزستان به زراعت چوب