مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-23سياسي

دستگاه قضا با اجرا نشدن مصوبات شورای پدافند غیرعامل برخورد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اولین همایش سراسری پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با حضور غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در دانشگاه علوم و فنون حضرت امیر المومنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این همایش با بیان این که طرح حفاظت از زیرساخت های کشور در اولویت قرار گرفته، افزود: آمریکایی ها از سال 2002 زیرساخت ها را به عنوان یک هدف در نظر گرفتند چرا که تخریب زیرساخت ها به معنای قطع خدمات به مردم است.

  وی اضافه کرد: آمریکایی ها زیرساخت ها را برای آسیب زدن انتخاب و الگوهای مختلفی برای انجام این کار پیش بینی کردند و در این شرایط حفاظت از زیرساخت ها اولویت است و باید به گونه ای رفتار کرد که در زمان بحران، خدمات به مردم قطع نشود و از روش های سنتی حفاظت فاصله گرفت.

  جلالی با تاکید بر این که دانش سیستمی و استفاده از شبکه ها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اثر حمله به زیرساخت ها مستقیم و غیر مستقیم است اما باید الگوی تداوم خدمات رعایت شود تا در صورت هر حمله سایبری و تهدیدی خدمات به مردم قطع نشود.

  وی گفت: قانون پدافند غیر عامل تصویب و ابلاغ شده و کمیته و شورای پدافند غیرعامل تشکیل شده و اجرای این قانون برای همه دستگاه ها الزامی است و برای اولین بار اجرا نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با اجرا نشدن مصوبات شورای پدافند غیرعامل برخورد می کند

دستگاه قضا با اجرا نشدن مصوبات شورای پدافند غیرعامل برخورد می کند