مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-14اقتصادي

ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به بهبود خدمات منجر می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ارزیابی و بررسی عملکرد و کارکرد کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی منجر به بهبود ارائه خدمات به مردم می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ارزیابی و بررسی عملکرد و کارکرد کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی منجر به بهبود ارائه خدمات به مردم می شود.

سید فرهاد ناصری نیا امروز (23 آذر ماه) در جلسه بررسی وضعیت بازرسی فضای عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه وزارت متبوع در لرستان، اظهار کرد: بازرسی ها از عملکرد دستگاه های اجرایی توسط ستاد، اقدام مثبتی است تا در راستای انتقال تجارب موفق کاری و رفع مشکلات و نارسایی های احتمالی با هدف افزایش رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به جامعه کاری انجام می شود.

وی ادامه داد: ارزیابی، فرصتی طلایی برای انتقال مشکلات دستگاه های اجرایی در سطح استان ها و تبیین اهداف و برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مدیران و کارکنان نیز با شناسایی نقاط ضعف و اشکال های احتمالی تلاش کنند با رفع کردن آنها، زمینه خدمت بهینه و مطلوب را به مردم فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به بهبود خدمات منجر می شود

ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به بهبود خدمات منجر می شود