مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-05دانش

سیاست های تشویقی و ترغیبی وزارت علوم در حوزه پژوهش


مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سیاست های تشویقی و ترغیبی وزارت علوم در حوزه پژوهش را تشریح کرد.

- مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشریح کرد: سیاست های تشویقی و ترغیبی وزارت علوم در حوزه پژوهش ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سیاست های تشویقی و ترغیبی وزارت علوم در حوزه پژوهش را تشریح کرد.

صمد نژادابراهیمی شامگاه 14 آذر در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برنامه های کلان معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: مرجعیت علمی، افزایش اثربخشی پژوهش های علمی، دیپلماسی علم و فناوری، توجه به ظرفیت ها و توانمندی های کشور و استفاده بهینه از آنها، اثربخشی و ماموریت گرایی و در پژوهش های علوم پایه، علوم انسانی و علوم اجتماعی و ترویج و فرهنگ سازی در حوزه پژوهش و فناوری از جمله این ماموریت ها است.

وی با اشاره به اقدام دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص اجرای برنامه درهای باز در این دانشگاه، افزود: ایجاد پژوهش سراهای دانش آموزی توسط آموزش و پرورش نیز دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های تشویقی و ترغیبی وزارت علوم در حوزه پژوهش

سیاست های تشویقی و ترغیبی وزارت علوم در حوزه پژوهش