مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-05اقتصادي

صدور 5934 پروانه کسب جدید در لرستان


معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان از صدور پنج هزار و 934 پروانه کسب جدید در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان از صدور پنج هزار و 934 پروانه کسب جدید در استان خبر داد.

فریبرز حسامی 14 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر واحدهای تولیدی صنفی شامل کارگاه های کوچک و متوسط مانند فرش بافی، قنادی، درب و پنچره سازی و نانوایی ها هستند.

وی افزود: 600 میلیارد ریال تسهیلات چهار درصد قرض الحسنه امسال از محل بند ب تبصره 16 بودجه به واحدهای تولیدی صنفی استان پرداخت شد.

حسامی با بیان اینکه این رقم امسال به 520 نفر از فعالان این حوزه پرداخت شد، اظهار کرد: تعهد صمت استان در این حوزه یک هزار و 100 میلیارد ریال بود که متاسفانه بانک رسالت به تعهد 500 میلیارد ریالی خود عمل نکرده و 600 میلیارد ریالی تعهد مابقی بانک ها پرداخت شده است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به فعالیت 10 هزار واحد تولیدی صنفی در لرستان و لزوم حمایت از فعالان آنها بیان کرد: اعطای تسهیلات ارزان قیمت در مبالغ نه چندان بالا، موجب رفع مشکلات کارگاه ها و افزایش فرصت های شغلی در این مجموعه ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 5934 پروانه کسب جدید در لرستان

صدور 5934 پروانه کسب جدید در لرستان