مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-21سياسي

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلان در آستانه شب یلدا


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، به همت بسیجیان، خیران و نیکوکاران گیلانی و در آستانه شب یلدا 40 هزار بسته در قالب طرح یلدای مهدوی تهیه و بین افراد نیازمند گیلان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه نیکوکاران همواره در ایام مختلف سال در کنار نیازمندان هستند، اظهار کرد: به همت بسیجیان، خیران و نیکوکاران گیلانی و در آستانه شب یلدا 40 هزار بسته در قالب طرح یلدای مهدوی تهیه و بین افراد نیازمند گیلان توزیع می شود.

  وی با اشاره به ارزش 400 هزار تومانی هر بسته معیشتی گفت: این بسته ها شامل آجیل، میوه، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و چای است که تا عصر امروز به دست خانواده های کم برخوردار می رسد.

  مدیرکل کمیته امداد گیلان با تاکید بر نقش موثر و خیرخواهانه خیرین در تهیه انواع بسته های معیشتی بیان کرد: خیران این استان برای تهیه بسته های یلدایی تاکنون یک میلیارد تومان کمک کرده و 130 مرکز نیکوکاری هم در گیلان با تهیه بسته های یلدایی ویژه، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان شادی و مهربانی را به این خانواده ها هدیه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلان در آستانه شب یلدا

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلان در آستانه شب یلدا