مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-09سياسي

تحول در آموزش رباتیک دانش آموزی توسط نخبگان جهانی در یزد


یکی از مجموعه‎های عضو شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یزد موفق به ارائه برنامه ای تحولی در حوزه آموزش ربایتک به دانش آموزان شد.

- ایسنا/یزد یکی از مجموعه‎های عضو شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در یزد موفق به ارائه برنامه ای تحولی در حوزه آموزش ربایتک به دانش آموزان شد.

سید علی محمد منصوری رییس هیات مدیر این مجموعه در حاشیه دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد در گفت‎وگو با ایسنا گفت: این موسسه که از شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری یزد است با هدف ایجاد تحول در حوزه آموزش رباتیک دانش آموزی شکل گرفت.

وی با بیان این که آموزش‎های این مجموعه در چهار مرحله استعدادیابی، یادگیری، مهندسی و حرفه ای برای دانش آموزان انجام می شود، گفت: ما به دانش آموزان کمک می کنیم تکنولوژی های جدید در حال توسعه را به کنترل خود درآورند و با کمک گرفتن از علم رباتیک و هوش مصنوعی دنیای بهتر برای خود انسان ها رقم بزند.

منصوری خاطرنشان کرد: طرح استعدادیابی رباتیک توسط نخبگان جهانی رباتیک با سابقه بیش از 10 سال فعالیت که موفق به کسب بیش از 17 مقام بین المللی شده‎اند، اجرا و مراحل استعدادیابی به صورت تخصصی در سه رشته مهندسی نرم افزار و الکترونیک و مکانیک از سنین 7 تا 16 سال توسط انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آموزش رباتیک دانش آموزی توسط نخبگان جهانی در یزد

تحول در آموزش رباتیک دانش آموزی توسط نخبگان جهانی در یزد