مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-14سياسي

قبادی راد: خبرگزاری فارس شناخت بهتری از آسیای مرکزی برای تصمیم گیران فراهم می کند


رییس اداره آسیای مرکزی وزارت امور خارجه گفت: خبرگزاری فارس با اخبار، مطالب و تحلیل های خود شناخت بهتر و بیشتری از کشورهای آسیای مرکزی علی الخصوص تاجیکستان برای تصمیم گیران ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی نقش رسانه ­ها در تحکیم و گسترش روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان به میزبانی سفارت تاجیکستان در تهران برگزار شد.

در این نشست نظام الدین زاهدی سفیر تاجیکستان، شاهین صمدی سخنگوی وزارت امور خارجه تاجیکستان، محمد قبادی راد رییس اداره آسیای مرکزی وزارت امور خارجه ایران، علیرضا چرمگی مدیر دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، نمایندگان برخی از رسانه­ های ایرانی و همچنین هیأت 18 نفره رسانه های معتبر تاجیکستان حضور داشتند.

در این نشست، مظفر محمدی معاون سفیر تاجیکستان با اشاره به تلاش رؤسای جمهور ایران و تاجیکستان برای تحکیم روابط دو کشور اظهار داشت: روابط میان دو کشور هم زبان، هم فرهنگ و هم ریشه در سطح بسیار مطلوبی قرار گرفته و لازم است دستگاه های دیپلماسی و نهادهای مختلف دو کشور در راستای تحقق اراده سیاسی رؤسای جمهور برای تحکیم همه جانبه روابط گام بردارند.

وی همچنین نقش رسانه­ ها در تحکیم و گسترش مناسبات دو کشور را مهم ارزیابی و دعوت خبرگزاری فارس از هیئت 18 نفره رسانه­


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبادی راد: خبرگزاری فارس شناخت بهتری از آسیای مرکزی برای تصمیم گیران فراهم می کند

قبادی راد: خبرگزاری فارس شناخت بهتری از آسیای مرکزی برای تصمیم گیران فراهم می کند