مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-20سياسي

«حسن بیتمز» تا آخرین لحظات عمر خود مشغول جهاد تبیین بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در مراسم بزرگداشت حسن بیتمز معاون فقیدحزب سعادت ترکیه با عنوان ناصرالاقصی که در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، - حجت الاسلام حمید شهریاری اظهار داشت: همه ما دسترسی به رسانه داریم و می توانیم بلندگوی جهان اسلام باشیم و در این زمینه تکلیف داریم؛ تکلیفی که دکتر حسن بیتمز به خوبی انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در مراسم بزرگداشت حسن بیتمز معاون فقیدحزب سعادت ترکیه با عنوان ناصرالاقصی که در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دکتر حسن بیتمز دُر و گوهر گرانبها در صحنه وحدت جهان اسلام بود؛ غیر از فعالیت های سیاسی و انتصاب سیاسی که داشت، دغدغه اصلی او وحدت و اتحاد در جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: ایشان حضور فعالی در کنفرانس های حضوری و مجازی مجمع تقریب در ترکیه و ایران داشت و سخنانی از اعماق دل و جان بر زبان می راند.

شهریاری در ادامه به انواع جهاد اشاره کرد و گفت: قرآن کریم اشاره به سه نوع جهاد دارد، اولی جهادی است که به قتال تعبیر می شود که شامل جهاد ابتدایی و جهاد دفاعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسن بیتمز» تا آخرین لحظات عمر خود مشغول جهاد تبیین بود

«حسن بیتمز» تا آخرین لحظات عمر خود مشغول جهاد تبیین بود