مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-17پزشكي

افزایش 2 هزار تخت بیمارستانی در کلانشهر تهران


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در چهار ماه گذشته دو هزار تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کلانشهر تهران افزوده شده است، از تکمیل کمربند سفید بیمارستانی در شهرهای اقماری اطراف تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از کلان بیمارستان غدیر تهران، گفت: در دولت مردمی طی 4 ماه دو هزار تخت بیمارستانی و دو کلان بیمارستان در تهران راه اندازی شده و در مجموع 16 هزار تخت بیمارستانی جدید در کشور به بهره برداری رسیده است.

وی  افزود: کمربند سفید بیمارستانی در شهرهای اقماری تهران همچون شهریار، فردیس، ورامین، پاکدست، اسلامشهر و ملارد ایجاد شده و در حال توسعه است.

وزیر بهداشت، تلاش برای ارائه رایگان خدمات درمانی به کودکان زیر 7 سال کشور را از اهداف وزارت بهداشت عنوان کرد و اظهار داشت: ‎هدف دولت، ارائه رایگان خدمات درمانی به محرومان است و رایزنی با دستگاه های مربوطه در این خصوص ادامه دارد   عین اللهی با بیان این که با راه اندازی صندوق حمایت از بیماران خاص، خدمات بیماران نشان دار تحت پوشش سازمان بیمه سلامت، برخط ارائه می شود، اظهار داشت: امروز پنج ماه پس از راه اندازی بیمارستان غدیر برای بازدید و بررسی روند ارائه خدمات سلامت به این بیمارستان آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 هزار تخت بیمارستانی در کلانشهر تهران

افزایش 2 هزار تخت بیمارستانی در کلانشهر تهران