مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-30اقتصادي

افزایش 21 درصدی ذخیره سازی سوخت مایع در نیروگاه ها


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به افزایش 21 درصدی ذخیره سازی سوخت نیروگاهی برای ایام زمستان امسال گفت: پارسال حدود 304 میلیون لیتر فرآورده از طرق مختلف در کشور جابه جا شده که این عدد حاکی از رشد 11 درصدی حمل ونقل فرآورده در کشور است.

- مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به افزایش 21 درصدی ذخیره سازی سوخت نیروگاهی برای ایام زمستان امسال گفت: پارسال حدود 304 میلیون لیتر فرآورده از طرق مختلف در کشور جابه جا شده که این عدد حاکی از رشد 11 درصدی حمل ونقل فرآورده در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل سالاری در همایش تقدیر از تلاشگران سوخت رسانی گفت: در سال 1401، نشست های ستاد بحران به صورت دائمی و هفتگی و روزانه برگزار می شد و سوخت رسانی شبانه روزی برقرار بود؛ اما رییس جمهوری از وزارت نفت در دیدار اخیر خواستار اقدام های جهشی شدند که ما نیز باید در همان مسیر حرکت کنیم.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی از افزایش 21 درصدی ذخیره سازی در حوزه نیروگاهی خبر داد و اظهار کرد: با این حال اگر به حوزه نیروگاهی توجه کنیم و بازده نیروگاهی افزایش یابد، معادل 47 میلیارد بشکه سوخت در کشور صرفه جویی می شود که عدد بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی ذخیره سازی سوخت مایع در نیروگاه ها

افزایش 21 درصدی ذخیره سازی سوخت مایع در نیروگاه ها