مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-19سياسي

شناسایی بیش از هزار و 500 بانوی طلبه پژوهشگر


معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: در دو مرحله فراخوان پژوهشگران توانستیم در مرحله نخست 570 پژوهشگر و در مرحله دوم هزار پژوهشگر را در سطح کشور شناسایی کنیم.

- ایسنا/قم معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران گفت: در دو مرحله فراخوان پژوهشگران توانستیم در مرحله نخست 570 پژوهشگر و در مرحله دوم هزار پژوهشگر را در سطح کشور شناسایی کنیم.

فاطمه کبری متولیان امروز، 28 آذرماه در اجلاس سراسری هفته پژوهش حوزه های علمیه خواهران کشور که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته با تدابیر انجام شده، توفیقات متفاوتی را در عرصه پژوهش داشته ایم.

وی اضافه کرد: اسناد بالادستی، سند چشم انداز، سند برنامه پنج ساله و اصول، مبانی، اهداف و مولفه های نظام تعلیم و تربیت راهبری در فعالیت ها را دنبال می کردند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه به دنبال ارتقاء در زیرساخت ها و فراهم کردن فرصت حضور اساتید در پایان نامه ها و پژوهش ها بودیم، مطرح کرد: به این منظور بیش از 200 استاد واجد شرایط را به جمعیت اساتید راهنما در سطح 3 و 4 اضافه کردیم.

وی با بیان اینکه جایگزینی دروس روش تحقیقی انجام شده است، عنوان کرد: 291 استاد نیز برای دروس روش تحقیق در مقطع سطح دو به اساتید اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از هزار و 500 بانوی طلبه پژوهشگر

شناسایی بیش از هزار و 500 بانوی طلبه پژوهشگر