مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:162023-11-30سياسي

دولت سیزدهم امسال برای 800 هزار نفر اشتغال آفرینی کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشورمان صبح امروز در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم و رسیدگی به معیشت آن ها از اولویت های اصلی دولت سیزدهم بوده است، اظهار کرد: دولت مردمی از ابتدای کار تا به امروز در حوزه معیشت مردم تلاش های بسیاری انجام داده است، انتقاداتی نیز مطرح است که ما آن ها را قبول داشته و در تلاش هستیم وضعیت مطلوبی برای مردم ایجاد کنیم.

وی افزود: طرح کالابرگ یکی از اقدامات موفقیت آمیز دولت سیزدهم در حوزه معیشت مردم بود، کسانی که از طرح کالابرگ یارانه ای استفاده می کنند علاوه بر مبلغ یارانه خود 20 درصد نیز پاداش دریافت می کنند.

  رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با بیان اینکه دولت توانسته نرخ تورم در کشور را کاهش دهد، تصریح کرد: براساس آمار بانک مرکزی نرخ تورم در اسفندماه سال 1401 ماهیانه پنج درصد بوده اما در سال جاری این نرخ به حدود دو درصد رسیده است، در تلاش هستیم از سال آینده این تورم را به حدود یک و نیم درصد برسانیم تا ثبات و آرامش اقتصادی در کشور نهادینه شود.

وی اشاره کرد: دولت سیزدهم معتقد است کشور ظرفیت خوبی در حوزه های مختلف دارد و ظرف این 2 سال توانسته با استفاده از این ظرفیت حوزه های مختلف را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم امسال برای 800 هزار نفر اشتغال آفرینی کرده است

دولت سیزدهم امسال برای 800 هزار نفر اشتغال آفرینی کرده است