مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-02حوادث

دستگیری 77 نفر متهم و کشف 84 فقره انواع سرقت در اهواز


فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از اجرای طرح سراسری چهار روزه پیشگامان (امنیت انتظامی 4) مقابله با جرائم سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ حسین زلقی فرمانده نیروی انتظامی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری پیشگامان (امنیت انتظامی 4) مقابله با جرائم سرقت این فرماندهی با بکارگیری و استفاده از کلیه توان و ظرفیت به مدت چهار روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی و کوپ های تابعه تعداد 77 نفر متهم که از این تعداد 56 نفر سارق سابقه دار هستند شناسایی که با هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

وی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات  ماموران، متهمان به انواع جرائم سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، سیم و کابل مخابراتی و موبایل و.

در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

  زلقی با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح مقابله با سرقت در این شهرستان، تصریح کرد: از دیگر نتایج حاصله این طرح دستگیری 13باند سارقان مسلح و همچنین  کشف 34 قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری 18 نفر از عاملان تیراندازی در نقاط مختلف شهرستان اهواز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 77 نفر متهم و کشف 84 فقره انواع سرقت در اهواز

دستگیری 77 نفر متهم و کشف 84 فقره انواع سرقت در اهواز