مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-19سياسي

دریا دریا اشک در فراق تو


پدری که 34 سال است بوی پسرش را در میان تابوت شهدا استشمام می کند و در میان سیلی از جمعیت که به استقبال و میزبانی لاله های پاک حسینی آمده اند، با پسرش سخن می گوید، - خبرگزاری فارس از قم؛ سعیده کرامتی: خداوند در قرآن کریم می فرماید که هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

این روزها شاهد آن هستیم که مردم شهر قم بار دیگر به میزبانی سربازان گمنام حضرت زهرا(س) آمده اند؛ شهدایی که با مادر خود حضرت زهرا(س) بیعت کردند و سربند نام مادر بر پیشانی شان نقش بست حالا در ایام سوگواری مادرشان به احترام مادرشهیده خود بازگشته و شهرمان را متبرک به وجود خودشان کرده اند.

شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق زیباترین شکل است؛ همزمان با شهادت بانوی دوعالم حضرت مادر، شهر قم میزبان شهدای گمنام اما نام آور بوده است.

در مراسم تشیع یکی از شهدای گمنام در بوستان شهریار بودم؛ بوی گلاب، دود اسپند و چشمان اشکبار و منتظر پدران و مادران شهدایی که به دنبال نشانی از جگرگوشه شان بودند فضای عجیبی از دنیای عشق و آزادگی بوجود آورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریا دریا اشک در فراق تو

دریا دریا اشک در فراق تو