مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-27اقتصادي

نخستین بحران استان مرکزی، مسئله جمعیت است


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: پیوست فرهنگی استان مرکزی به عنوان استان بحرانی در حوزه فرزندآوری، موضوع افزایش نرخ جمعیت و هر آنچه که مربوط به جمعیت است بوده و باید بطور دقیق مدنظر قرار گیرد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: پیوست فرهنگی استان مرکزی به عنوان استان بحرانی در حوزه فرزندآوری، موضوع افزایش نرخ جمعیت و هر آنچه که مربوط به جمعیت است بوده و باید بطور دقیق مدنظر قرار گیرد.

پروین مفتح زاده دوشنبه 6 آذرماه 1402 در آیین افتتاح مرکز مردمی نفس در دانشکده علوم پزشکی ساوه با تاکید بر پیوستگی فعالیت ها، اظهار کرد: موضوع هویت در مقوله جمعیت از اهمیت خاصی برخوردار است و جامعه ای که احساس هویت کند برای پایداری خود برنامه ریزی خواهد کرد و برعکس اگر مردمی احساس هویت و عزت نفس نکنند قطعا نگران ماندگاری نسل خود و آیندگان نخواهند بود.

وی بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در تمامی فعالیت ها تاکید کرد و گفت: پیوست فرهنگی استان مرکزی به عنوان استان بحرانی درحوزه فرزندآوری، موضوع افزایش نرخ جمعیت و هر آنچیزی است که به جمعیت مربوط است.

مفتح زاده با بیان اینکه نخستین بحران استان مرکزی بحران آب و نان نیست؛ افزود: نخستین بحران استان مرکزی موضوع جمعیت است که مانند آتشی از دور در حال حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بحران استان مرکزی، مسئله جمعیت است

نخستین بحران استان مرکزی، مسئله جمعیت است