مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-18فناوري

راهکارهایی برای هک نشدن گوشی تلفن همراه


مجرمان سایبری در کمین کاربران فضای مجازی هستند و روزانه افراد زیادی با هک شدن گوشی تلفن همراه خود قربانی می شوند اما پلیس فتا راهکارهایی برای پیشگیری از این مساله برای کاربران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امروزه با پیشرفت چشمگیری که در زمینه تکنولوژی شاهد هستیم، تقریباً می توان گفت هک شدن بسیاری از کاربران امکان پذیر است.

قطعاً اولین موضوعی که ذهن اکثر افراد را درگیر می کند، هک شدن گوشی موبایل است.

این مساله موضوعی ترسناک و در عین حال دردسرساز می تواند باشد، گوشی موبایل حاوی اطلاعات بسیار زیادی از جمله ایمیل، مخاطبین تلفن، تاریخچه وب و اطلاعات فعالیت های شبکه های اجتماعی و پیام رسان و موضوعات شخصی است.

بنابراین هک دستگاه تلفن همراه توسط مجرمان سایبری با هدف های مختلف می تواند از دسترسی به اطلاعات شخصی تا گوش دادن به مکالمات افرادی که فرد مورد نظر با آنها در ارتباط است را شامل شود.

یکی از کاربران که اخیراً گوشی تلفن همراهش هک شده گفت: ساعت 9:30 صبح 8 میلیون در دو مرحله یک بار 3 میلیون تومان و یک بار 5 میلیون تومان از حسابم برداشت شد، دقایقی قبل از برداشت پیامک واریز سود سهام عدالت آمده بود بر روی لینک کلیک کردم که بعد از وارد شدن به لینک پیامک برداشت از حساب آمد که متوجه شدم لینک جعلی بوده و گوشی ام هک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای هک نشدن گوشی تلفن همراه

راهکارهایی برای هک نشدن گوشی تلفن همراه