مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-07سياسي

ماهور منشا تحولات در حوزه فرهنگ استان مرکزی خواهد بود


مجتمع ماهور به عنوان مکانی برای تبادل نظر اصحاب و رسانه و محلی برای فکر کردن اهالی رسانه و فرهنگ خواهد بود که از هنرمندان و اصحاب هنر می توانند از بخش های مختلف آن بهره ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه عصر امروز در آیین افتتاح ساختمان ماهور اراک اظهار کرد: مرکز فرهنگ و رسانه (ماهور) یک اقدام نوآورانه برای پاسخ به نیار تاریخی استان و اراک در حوزه فرهنگ است که می تواند نتایج ارزشمندی در تربیت نیرو در حوزه هنر و رسانه به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: این مرکز به عنوان مکانی برای  تبادل نظر اصحاب و رسانه و محلی برای فکر کردن اهالی رسانه و فرهنگ خواهد بود که از هنرمندان و اصحاب هنر می توانند از بخش های مختلف آن بهره ببرند.

استاندار مرکزی با اشاره به بخش های مختلف این مجتمع بیان کرد: مرکز هنر و رسانه استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، پارک علمی و فناوری و استانداری مرکزی در مدت 8 ماه از ایده به عمل تبدیل شد  و ثابت کرد می توان با همکاری و همراهی مسوولان اقدامات پرشتاب را به محصول تبدیل کرد.

مخلص الائمه گفت: استفاده درست از ظرفیت ها را با فضاهایی چون ماهور می توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی نیز  از راه اندازی 10 مرکز جدید تا پایان سال در استان های مختلف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهور منشا تحولات در حوزه فرهنگ استان مرکزی خواهد بود

ماهور منشا تحولات در حوزه فرهنگ استان مرکزی خواهد بود