مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-27بين الملل

خبرگزاری فرانسه: آژانس اتمی برای صدور قطعنامه علیه ایران احتیاط به خرج داد


یک دیپلمات ارشد با گفتن این که غرب با توجه به شرایط منطقه غرب آسیا به دنبال جنگ غزه، از اتخاذ موضع سرزنشی در قبال ایران خودداری کرد، ادعایی را درباره تاثیر این رویکرد در قبال تهران مطرح کرد.

- یک دیپلمات ارشد با گفتن این که غرب با توجه به شرایط منطقه غرب آسیا به دنبال جنگ غزه، از اتخاذ موضع سرزنشی در قبال ایران خودداری کرد، ادعایی را درباره تاثیر این رویکرد در قبال تهران مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای حکام آژنس بین المللی انرژی اتمی از صادر کردن قطعنامه ای الزام آور علیه ایران در جلسه 22 نوامبر خودداری کرد که هفته گذشته برگزار شد.

اگرچه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی موضع تهران را در سخنرانی آغازین خود محکوم کرد و آن را بی سابقه و مغایر با همکاری لازم تلقی کرد.

یک دیپلمات ارشد به خبرگزاری فرانسه گفته است تصویر موجود خوشایند نیست اما در حال حاضر، واقعیت امر این است که رغبتی به برانگیختن واکنش ایران در شرایط جنگ در خاورمیانه وجود ندارد.

این دیپلمات همچنین گفت که تردید غرب در سرزنش ایران تاثیر معکوس داشته و تنها منجر به جسورتر کردن تهران شده است.

گروسی در بخشی از بیانیه آغازین خود در جلسه روز چهارشنبه شورای حکام آژانس درباره نظارت و راستی آزمایی در ایران گفت: انباشت اورانیوم غنی شده توسط ایران تا 5 درصد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فرانسه: آژانس اتمی برای صدور قطعنامه علیه ایران احتیاط به خرج داد

خبرگزاری فرانسه: آژانس اتمی برای صدور قطعنامه علیه ایران احتیاط به خرج داد