مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-11سياسي

رییس سازمان بازرسی کل کشور:برخی دستگاه ها نمی خواهند امضاهای طلایی حذف شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از مقاومت برخی از دستگاه ها برای الکترونیکی کردن امور از قبیل صدور مجوز ها از طریق درگاه ملی مجوزها گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، ذبیح الله خداییان در همایش روز جهانی مبارزه با فساد ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س)، به نسل کشی و جنایت علیه بشریت در غزه اشاره و کشتار های بی رحمانه رژیم صهیونیست در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر را محکوم کرد.

وی به چرایی نامگذاری یک روز به نام روز جهانی مبارزه با فساد اشاره و بیان کرد: فساد یک پدیده جهانی است که امنیت کشور ها و حتی جهان را به مخاطره می اندازد و سلامت انسان ها را تهدید می کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با یادآوری این نکته که فساد در تمامی ابعاد از ویژگی هایی برخوردار است که مبارزه با آن را دشوار می کند، به تعاریف متعدد در این حوزه اشاره کرد و گفت: جرایم مربوط به فساد با طراحی از گذشته و برنامه ریزی شروع می شود و اغلب سازمان یافته است و با ایجاد اخلال در نظام تولید، مصرف و.

امنیت و سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

خداییان فساد را فراتر از جرم مالی و اقتصادی دانست و افزود: ابزار ارتکاب این جرم متفاوت و محدوده آن فراملی است و همین ویژگی ها برخورد با آن را سخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی کل کشور:برخی دستگاه ها نمی خواهند امضاهای طلایی حذف شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور:برخی دستگاه ها نمی خواهند امضاهای طلایی حذف شود