مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-02اقتصادي

شروع فصل سبز در شهر بین المللی سلامت شیراز


همزمان با آغاز طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، روز شنبه، یازدهم آذرماه، آیین آغاز این طرح مردمی با حضور استاندار فارس و مسئولان ارشد استان در شهر بین المللی سلامت شیراز برگزار شد.

- در این مراسم استاندار فارس ابتدا به مناسب بودن مکان احداث شهر بین المللی سلامت شیراز اشاره کرد و گفت: این زمین (واقع در جاده شیراز – سپیدان) نه تنها در استان فارس، بلکه در کل کشور جزو بهترین مناطقی است که می شد برای احداث چنین پروژه ای در نظر گرفت.

محمدهادی ایمانیه افزود: سال هاست که برای احداث این مجموعه تلاش های زیادی صورت گرفته است و در یک سال گذشته نیز این روند سریع تر شده و زیرساخت ها با جدیت بیشتری در حال آماده شدن هستند تا به زودی شاهد حضور سرمایه گذاران در این منطقه باشیم.

رییس ستاد استانی طرح مردمی کاشت درخت با بیان اینکه یکی از جاذبه های هر مکان حوزه سلامت در دنیا، فضای سبز آن است، افزود: توسعه فضای سبز، هم در تامین سلامت مراجعه کنندگان موثر است و هم جاذبه و گیرایی ایجاد می کند.

بنابراین کار با سلیقه ای انجام شد که چنین منطقه ای برای آغاز نمادین طرح بزرگ کاشت درختان، در نظر گرفته شد.

ایمانیه در ادامه به لزوم پیش قدم شدن ارگان های دولتی در توسعه این طرح اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، باید در عرض 4 سال، یک میلیارد درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع فصل سبز در شهر بین المللی سلامت شیراز

شروع فصل سبز در شهر بین المللی سلامت شیراز