مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-25بين الملل

سد ماشکید آبگیری شد / تامین آب پایدار در مناطق شرقی استان سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم «سیرکان» شهرستان سراوان گفت: با وجود تمامی ترفندها، - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با آبگیری سد ماشکید شاهد تامین آب پایدار برخی از مناطق و روستاهای منطقه شرق استان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم سیرکان شهرستان سراوان گفت: با وجود تمامی ترفندها، نقشه ها و تهدید های آمریکا، اما جبهه مقاومت در مقابله با اسراییل حتی یک قدم عقب نشینی نکرد؛ محکم در میدان ایستاد و امروز همگان شاهد شکست این رژیم کودک کش و صهیونیستی هستیم.

وی افزود: اقداماتی در زمینه راه های روستایی و آبرسانی در دست انجام است تا مشکلات اساسی حل شود، همچنین سد ماشکید آبرسانی شد و افزون بر آن آبرسانی به شهرستان های سیب سوران و مهرستان نیز در دست اقدام است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با آبگیری سد ماشکید شاهد تامین آب پایدار برخی از مناطق و روستا های منطقه شرق استان هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش فیبر نوری، خانه های بهداشت، مخابرات و مدارس که آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم است نیز اقداماتی در دستور کار قرار دارد و این بخش ها در حال توسعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد ماشکید آبگیری شد / تامین آب پایدار در مناطق شرقی استان سیستان و بلوچستان

سد ماشکید آبگیری شد / تامین آب پایدار در مناطق شرقی استان سیستان و بلوچستان