مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-28سياسي

1200 هکتار از اراضی از اراضی فرودگاه پیام صاحب سند شدند


با تلاش های انجام شده یکی از مصوبات سفر ابتدای سال جاری رییس قوه قضاییه به استان البرز، اجرایی و سند 1200 هکتار از اراضی محدوده فرودگاه پیام به نام دولت صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، از صدور سند نزدیک به 1200 هکتار از اراضی متعلق به فرودگاه بین المللی پیام خبر داد و گفت: فرودگاه پیام برای بیش از یک دهه درخواست صدور سند اراضی واقع در محدوده این فرودگاه را داشت که با توجه مشکلاتی حقوقی و فنی، این تقاضا با چالش هایی همراه بود.

وی با یادآوری اینکه حل مشکل صدور سند اراضی فرودگاه پیام یکی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز در 17 فروردین ماه سال جاری بود، اضافه کرد: با توجه به لزوم مستندسازی املاک و اراضی فاقد سند در اختیار دستگاه های اجرایی و تثبیت مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران، پیش از این سند بخشی از این اراضی به نام ارگان دولتی دیگری صادر شده بود.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان البرز، متذکر شد: این درخواست تا زمان سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز و بازدید رییس سازمان بازرسی کل کشور از این مجموعه مسکوت مانده بود که پس از ابلاغ آن در قالب مصوبات سفر، با پیگیری های انجام شده در قرارگاه ویژه ساماندهی صدور سند استان البرز که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 هکتار از اراضی از اراضی فرودگاه پیام صاحب سند شدند

1200 هکتار از اراضی از اراضی فرودگاه پیام صاحب سند شدند