مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-05اجتماعي

لزوم نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی ارومیه


عمر ناوگان حمل ونقل عمومی ارومیه 16 سال است که این ناوگان فرسوده در کیفیت هوا و آلودگی ها بی تاثیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در جلسه کارگروه بررسی کیفیت هوای این شهرستان با اشاره وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه اظهار داشت: عمر ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه، 16 سال است و 700 دستگاه خودروی پیکان در سطح شهر تردد می کنند که وجود این ناوگان فرسوده در کیفیت هوا و آلودگی ها بی تاثیر نیست.

 وی با بیان اینکه یکی از عوامل موثر در آلودگی هوا، وجود ناوگان فرسوده است، گفت: بدلیل کم کاری در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، شهروندان تمایل چندانی به استفاده از این ناوگان ندارند که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه باید اقدام شود.

 عماری با اشاره به معضل ترافیک ارومیه نیز تصریح کرد: بخشی از ترافیک شهر متاثر از وجود خودروهای تک سرنشین و عدم استقبال مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی با انتقاد از فعال نبودن یکی از دستگاه های سنجش آلودگی در شهر ارومیه اظهار کرد: لازم است علاوه بر دو دستگاه فعال فعلی، دستگاه سوم نیز فعال شود.

 فرماندار ارومیه با بیان اینکه وجود کارخانجات آلاینده و پتروشیمی از عوامل موثر در آلودگی هستند، ادامه داد: خوشبختانه کارخانه های آلاینده از شهر اروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی ارومیه

لزوم نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی ارومیه