مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-20حوادث

امدادرسانی آتش نشانان همدانی با پای پیاده


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: در حرکتی مثال زدنی آتش نشانان با حمل وسایل امدادی با پای پیاده در کمتر از پنج دقیقه(زمان طلایی) به محل حادثه رسیده و خودرویی که طعمه حریق شده بود را اطفاء کردند.

- ایسنا/همدان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: در حرکتی مثال زدنی آتش نشانان با حمل وسایل امدادی با پای پیاده در کمتر از پنج دقیقه(زمان طلایی) به محل حادثه رسیده و خودرویی که طعمه حریق شده بود را اطفاء کردند.

سیدصادق پورسینا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ساعت 17:59 عصر امروز -چهارشنبه 29 آذر- در پی تماس شهروندان با سامانه 125 همدان مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه خودروی پژو 206 در پایانه سرگذر دو تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به محل اعزام شده که در ابتدای ورودی پایانه با ترافیک بسیار سنگینی مواجه شدند که در نتیجه ترافیک مذکور مانع حرکت ماشین آلات امدادی شد.

پورسینا ادامه داد: با توجه به انسداد مسیر و عدم عبور خودروی آتش نشانی، در حرکتی مثال زدنی آتش نشانان با حمل وسایل امدادی با پای پیاده در کمتر از پنج دقیقه(زمان طلایی) پس از زمان اعلام به مرکز فرماندهی به محل حادثه رسیده و خودرویی که طعمه حریق شده بود را حریق اطفاء کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی آتش نشانان همدانی با پای پیاده

امدادرسانی آتش نشانان همدانی با پای پیاده