مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-29اقتصادي

درآمدهای حاصل از مالیات به مردم بازمی گردد


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از واریز 271 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان طارم از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از واریز 271 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان طارم از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

فیروز شکوری امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) در جمع خبرنگاران توضیح داد: این مبلغ براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان طارم واریز شد و منبع مهمی برای اداره شهرها و مناطق روستایی است.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از هزینه های عمرانی شهرداری ها و دهیاری ها از محل درآمدهای مالیاتی تامین می شود، گفت: با هدف تنویر افکار عمومی و در راستای فرهنگ سازی مالیاتی و ترغیب و تشویق مردم به پرداخت مالیات و جلب رضایت آنها، لازم است شهرداران و دهیاران خدمات ارائه شده از محل درآمدهای مالیاتی را به مردم توضیح دهند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان اظهار کرد: مالیات برارزش افزوده یک منبع پایدار درآمد شهرداری است و می تواند منجر به ارتقای کیفیت خدمات عمومی، بهبود زیرساخت های شهری و روستایی و ایجاد فرصت های توسعه مناطق مختلف استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای حاصل از مالیات به مردم بازمی گردد

درآمدهای حاصل از مالیات به مردم بازمی گردد