مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:362023-12-12سياسي

481 دستگاه ماشین آلات راهداری کرمانشاه آماده طرح زمستانه شد


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برنامه ریزی، آمادگی ها و حضور میدانی نیروهای راهداری در مناطق کوهستانی و برفگیر یک نقطه اطمینان و بازدارنده است که منجر به کاهش تصادفات جاده ای می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در رزمایش طرح زمستانی ترافیکی دستگاه های خدمات رسان استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: اکیپ های راهداری تیم های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده ای در ایام زمستان در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند و نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی همچنین نقش مردم در کاهش تصادفات رانندگی را یک اصل اساسی عنوان کرد و افزود: رانندگان با مدنظر قرار دادن رعایت اصول رانندگی و در نظر گرفتن شرایط جاده و شرایط جوی می توانند در این راستا موثر واقع شوند و این مهم باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما از اول آبان ماه شروع شده است، گفت: 46 راهدارخانه ثابت و سیار، 481 دستگاه ناوگان سبک و سنگین، 450 نیرو راهدار و 200 نفر پشتیبان در قالب 49 اکیپ راهداری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

481 دستگاه ماشین آلات راهداری کرمانشاه آماده طرح زمستانه شد

481 دستگاه ماشین آلات راهداری کرمانشاه آماده طرح زمستانه شد