مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-11سياسي

اعزام مبلغ به روضه های خانگی در دهه فاطمیه


معاون فرهنگی آستان مقدس احمدبن موسی (ع) گفت: این آستان با همکاری گروه های مردمی و استانداری فارس برای تقویت روضه های خانگی ایام فاطمیه، مبلغان را به این محفل ها اعزام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الله طلایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های حرم مطهر احمدبن موسی(ع) در دهه دوم فاطمیه (س)، اظهار داشت: پیش بینی می شود یکصد مبلغ به روضه ها و 10 مبلغ بانو به محافل خانگی کودک و نوجوان اعزام شوند.

وی ادامه داد: آستان احمدبن موسی(ع) در ماه های گذشته برپایی محافل خانگی را تبلیغ کرده و 100 پرچم نیز با نشان این حرم مطهر آماده شده تا به خانواده های متقاضی برپایی این مجالس مذهبی تحویل دهد.

طلایی اضافه کرد: در ایام فاطمیه طبقه فوقانی شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) میزبان نمایشگاه محفل خانگی قرآنی است که به بازدیدکنندگان نشان می دهد یک روضه و محفل خانگی چگونه شکل می گیرد و چه برکاتی دارد.

معاون فرهنگی آستان مقدس احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه میزهای خدمت حرم مطهر با همکاری گروه مبلغین اهل بیت از دهه کرامت آغاز به کار کرده و شب ها و روزهای جمعه و مناسبت های مذهبی برپا شده است، گفت: این میزها خدمات مشاوره ای دینی، پاسخ به شبهات، مشاوره زوجین و خانواده ها و کودک و نوجوان به عموم زائران ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مبلغ به روضه های خانگی در دهه فاطمیه

اعزام مبلغ به روضه های خانگی در دهه فاطمیه