مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-11سياسي

بخشش قاتل 19 ساله به حرمت «حضرت فاطمه زهرا(س)» در کرمان


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان از آزادی یک محکوم به قصاص با اجرای پویش به حرمت حضرت زهرا (س) می بخشم، خبر داد.

- حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی اظهار کرد: قاتل جوان در سال 1400 به علت اختلاف و نزاع با مقتول درگیر و او را به قتل رسانده است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان ادامه داد: از آنجا که قاتل به دلیل سن کم در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شود، با پیگیری های شورای حل اختلاف کانون و تشکیل جلسات مکرر صلح وسازش فی مابین طرفین این پرونده، خانواده اولیا دم به حرمت حضرت زهرا(س) از حق شرعی و قانونی خود گذشت کرده و به این جوان نادم زندگی مجدد اهداء کردند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان با اشاره به مهمترین عامل محکومان به قتل که کنترل نکردن لحظه ای خشم و تباهی زندگی خود و دیگران است، اشاره کرد و گفت: اگر انسان نتواند در لحظه خشم، بر احساسات خود کنترل داشته باشد ممکن است دست به اقدامات خشونت باری زده و موجب آسیب رساندن به خود و دیگران و یا حتی موجب مرگ افراد بی گناه و سالها حسرت شود، پس لازم است خصوصا جوانان در مواقع خشم خونسردی خود را حفظ کرده و کمتر به تشنج نزدیک شوند.

این مقام قضایی ادامه داد: درصد قابل توجهی از پرونده های قتل به علت حمل و استفاده از سلاح سرد است و به طور قطع عدم همراه داشتن سلاح سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش قاتل 19 ساله به حرمت «حضرت فاطمه زهرا(س)» در کرمان

بخشش قاتل 19 ساله به حرمت «حضرت فاطمه زهرا(س)» در کرمان