مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-14اجتماعي

پژوهش موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه پژوهش موتور محرک توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: در این راستا آموزش و پرورش وظیفه دارد که به دانش آموزان نحوه کار پژوهش و تحقیق را آموزش دهد تا مصرف کننده بار نیایند و اگر فکر و اندیشه ای دارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش وپرورش استان با بیان اینکه نتیجه پژوهش پیشرفت و توسعه کشور است، اظهار داشت: در حوزه های مختلف در کشور اتفاق های به وسیله کار پژوهش می افتد که کشورهای دیگر حتی به آن فکر نکرده و مصرف کننده هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه نتیجه پژوهش پیشرفت و توسعه کشور است، گفت: اگر در همه حوزه ها پژوهش داشته باشیم آینده کشورمان بهتر و زیباتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه پژوهش موتور محرک  توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: در این راستا آموزش و پرورش وظیفه دارد که به دانش آموزان نحوه کار پژوهش و تحقیق را آموزش دهد تا مصرف کننده بار نیایند و اگر فکر و اندیشه ای دارند باید برای آن ارزش قایل شویم.

شهامی با تأکید بر اینکه پژوهش را هم مثل ورزش باید در دو حوزه قهرمانی و همگانی به جد دنبال کنیم، ادامه داد: پژوهش قهرمان در کشور بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور است

پژوهش موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور است