مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-26سياسي

امام جمعه سمنان: بسیج در تمام مقاطع نقش خود را به بهترین وجه ایفا کرده است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بسیج در تمام مقاطع و دوران انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و نقش خود را به بهترین وجه ایفا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در نشست تخصصی مسؤولان هیأت های اندیشه ورز اقشار بسیج به همت ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تأسیس بسیج و نیز تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: بسیج در تمام مقاطع و دوران انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و نقش خود را به بهترین وجه ایفا کرده است.

وی تشکیل بسیج را یکی از ابتکارات ماندگار حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: بسیج در دفاع مقدس، حوادث طبیعی، دوران کرونا و نیز جنگ نرم نقش آفرین بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تفکر بسیجی همان تفکر ناب دینی و الهی است که در زمان های مختلف هدایتگر بوده است، افزود: خداوند متعال در آیه 14 سوره مبارکه صف ، می فرماید یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا کونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ کمَا قَالَ عِیسَی ابْنُ مَرْیمَ لِلْحَوَارِیینَ مَنْ أَنْصَارِی إِلَی اللَّهِ قَالَ الْحَوَارِیونَ نَحْنُ أَنْصَارُ اللَّهِ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: بسیج در تمام مقاطع نقش خود را به بهترین وجه ایفا کرده است

امام جمعه سمنان: بسیج در تمام مقاطع نقش خود را به بهترین وجه ایفا کرده است