مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-02اجتماعي

بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان برای کاشت یک میلیارد درخت در مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: طرح کاشت یک میلیارد درخت فرصت مناسبی جهت پای کار آوردن همه مردم بخصوص مدارس و دانش آموزان است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر گفت: طرح کاشت یک میلیارد درخت فرصت مناسبی جهت پای کار آوردن همه مردم بخصوص مدارس و دانش آموزان است.

مهرداد خزایی پول امروز 11 آذر در آیین آغاز کاشت یک میلیارد درخت که به صورت سراسری و در هتل پارسیان خزر برگزار شد، از این طرح به عنوان مهم ترین اقدام در راستای پای کار آوردن دستگاه های دولتی یاد کرد و افزود: نیاز است همه دانش آموزان پای کار باشند و کل مدارس به نهالستان تبدیل شود و از آنجا توزیع نهال صورت گیرد.

وی با اشاره به آغاز پیشنهاد طرح کاشت یه میلیارد درخت به دستور رییس جمهوری از سال گذشته، اظهار کرد: این طرح شاید به ظاهر منطقه ای و کشوری بود اما لفظ طرح مردمی یک میلیارد در این راستا بود تا تمام جمعیت را برای نهالکاری و درختکاری پای کار بیاورد.

خزایی پول با بیان اینکه هرساله نهالکاری و درختکاری صورت می گرفت اما آمار دقیقی از میزان نهالکاری در دست نبوده است، بیان کرد: در طرح کاشت یک میلیارد درخت سامانه هایی طرح شده که هر بذری که کشت می شود در این سامانه ثبت و در محلی که قرار است کاشته شود نیز ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان برای کاشت یک میلیارد درخت در مازندران

بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان برای کاشت یک میلیارد درخت در مازندران