مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-02سياسي

شهید لیله القدری که امروز میهمان معراج الشهدا بود


شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی، چه زیبا در نیمه شب 19 رمضان شب ضربت خوردن امیرالمومنین(ع) در سوریه و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام در عملیات مستشاری به شهادت رسید و امروز در معراج شهدا میهمان بود.

- خبرگزاری فارس؛ سعید شفیعی ثابت، شهر حلب سوریه را می توان به خرمشهر  و خان طومان را به شلمچه و کربلای پنج ایران تشبیه کرد.

حلب سوریه و خان طومان نقطه ای از تاریخ است که بیشترین مقاومت مدافعین حرم در انجام انجام شده و خون های بسیاری در این نقاط در راه دفاع از نوامیس مسلمین و حرم آل الله به زمین ریخته شد.

خان طومان و حلب سوریه کربلای مدافعین حرم خان طومان و حلب سوریه برای مردم ایران مکانی آشنا و شناخته شده ای نبود، ولی از جایی به بعد این 2 شهر برای مردم ایران به ویژه گیلان و مازندران رنگ و بوی کربلا گرفت و سبب شناساندن این منطقه استراژتیک برای همگان شد، آری پیکر شهدای مدافع حرم زیادی در حلب سوریه و خان طومان ارباً اربا شد به طوری که علمدار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت که اگر شهدای مدافع حرم در خان طومان و حلب نبودند سوریه و دمشق سقوط می کرد.

جنوب سوریه و خان طومان به آرامگاه شهدایی همچون بلباسی، رجایی فر، حاجی زاده، سیدرضا طاهر، علیرضا بریری، علی عابدینی، سیدجواد اسدی، رحیم کابلی و علی جمشیدی مبدل شده بود  که جمعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید لیله القدری که امروز میهمان معراج الشهدا بود

شهید لیله القدری که امروز میهمان معراج الشهدا بود