مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-19پزشكي

با 1480، دیگر نگران هزینه و دوری از مشاور نباشید


معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: مشاوران مرکز مشاوره تلفنی 1480 در راستای مشاوره، پیشگیری از اختلالات و مشکلات روانی و ارتقاء سلامت روان تماس گیرندگان، - ایسنا/زنجان معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: مشاوران مرکز مشاوره تلفنی 1480 در راستای مشاوره، پیشگیری از اختلالات و مشکلات روانی و ارتقاء سلامت روان تماس گیرندگان، به صورت تلفنی به ارائه خدمات مشاوره می پردازند.

شهناز آقاخانی در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت خط مشاوره 1480 بهزیستی، با بیان اینکه مهم ترین رویکرد سازمان بهزیستی پیشگیری است، اظهار کرد: امروزه افراد برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات خود نیازمند آگاهی هستند و این امر از طریق مشاوره با افراد متخصص محقق می شود.

مشاوره بهترین راهبرد پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان زنجان نیز در راستای اهداف پیشگیرانه و ارتقائ سلامت روان آحاد جامعه در سطح استان در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات مشاوره ای و روان شناختی و بهره مندی مناسب از ظرفیت های تخصصی موجود در سطح استان اقدام به گسترش و حمایت از مراکز مشاوره ای کرده است.

این مسئول با بیان اینکه هر مشاور به صورت جداگانه اقداماتی همچون مشاوره، راهنمایی و ارجاع را انجام می دهد، تصریح کرد: مشاوران مرکز مشاوره تلفنی 1480 در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 1480، دیگر نگران هزینه و دوری از مشاور نباشید

با 1480، دیگر نگران هزینه و دوری از مشاور نباشید