مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-05اجتماعي

شهدا بهترین الگو برای دانشجویان هستند


رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب گفت: شهدا بهترین الگو برای دانشجویان هستند که با نثار جان خود، امنیت را به زندگی های ما بخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رحمت اله پرندین رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: جوانان به ویژه دانشجویان و دانش آموزان به دنبال هویت و الگو هستند، چه الگویی بهتر از شهدای عزیز به ویژه شهدای دانشجو که با علم، دانش و آگاهی با نثار جان خود، امنیت را به زندگی های ما بخشیدند.

وی تصریح کرد: فلسفه و واقعیت ضداستکباری دانشجویان در کشور ما یک قدمت تاریخی دارد، اوج این رشادت ها و اوج فداکاری ها را از دانشجویان به همراه و سایر اقشار جامعه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جریان لانه جاسوس و همین طور در ایام دفاع مقدس شاهد هستیم.

بهزاد یوسف وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب نیز، اظهار کرد: در دوبرهه تاریخی در بحث انقلاب اسلامی و بحث تسخیر لانه جاسوسی دانشجویان خط امام در واقع انقلاب دوم را رقم زدند، برای جامعه دانشجویان این مایه افتخار، سربلندی و سرافرازی است؛ چون از انسانیت، آزادی و استقلال ملت ایران دفاع کردند.

  وی تصریح کرد: هدف دشمن به انحراف کشیدن دانشگاه و دانشجویان است، در واقع می خواهند هویت و استقلال، ارزش و انسانیت را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا بهترین الگو برای دانشجویان هستند

شهدا بهترین الگو برای دانشجویان هستند