مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-26اقتصادي

مجلس برای مقابله با بنگاه داری بانک ها چه کرده است؟


یکی از مطالبات مخاطبان خبرگزاری فارس، مقابله با بنگاه داری بانک ها بوده که نمایندگان مجلس در این باره مصوباتی داشته اند.

-  گروه سیاسی خبرگزاری فارس: در شکل گیری ناترازی شبکه بانکی عوامل متعددی نقش دارند که یکی از این عوامل بنگاه داری بانک ها است.

 بنگاه داری بانک ها سبب می شود منابع به سمت سرمایه گذاری، تولید و اشتغال نرود و علاوه بر شکل گیری ناترازی حتی می تواند آن را تشدید کند؛ ناترازی شبکه بانکی می تواند قلب اقتصاد کشور را دچار مشکل کند.

جعفر قادری، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس در این باره گفت: مجلس در مصوبه خود به بانک مرکزی اجازه داده است تا در صورت عدم پرداخت بدهی بانک ها به بانک مرکزی، اسناد اموال غیرمنقول این بانک ها در کمیته ای که برای این منظور تعیین شده، برای فروش عرضه شود و وجوه نقد آن برای پرداخت بدهی های این بانک ها و رفع ناترازی ها در این باره پرداخت شود.

بنگاه داری بانک ها را متوقف کنید مخاطبان خبرگزاری فارس، در سامانه فارس من پویشی با عنوان بنگاه داری بانک ها را متوقف کنید ثبت کرده اند.

در متن این پویش آمده است: سالهاست مردم به بهانه تحریم با تورم لجام گسسته دست به گریبان هستند که نتایجی چون افزایش اختلاف طبقاتی، فقر، فساد اداری و مالی، افزایش نرخ طلاق، بیکاری،کاهش نرخ جمعیت، فساد اجتماعی، کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای مقابله با بنگاه داری بانک ها چه کرده است؟

مجلس برای مقابله با بنگاه داری بانک ها چه کرده است؟