مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-13اقتصادي

تویوتا و لکسوس در صدر جدول قابل اعتمادترین برندها


موسسه consumerreports به تازگی لیست قابل اعتمادترین برند ها و خودرو های جهان در سال 2023 را منتشر کرد؛ لیستی که نشان می دهد کدام برند ها و خودرو ها برای مالکان خود کمترین مشکل را به همراه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از گجت نیوز، کانسومر ریپورتز با جمع آوری اطلاعات بیش از 330 هزار دستگاه خودرو در مدل های 2000 تا 2023 از طریق نظرسنجی از مالکان آنها توانست لیست قابل اعتمادترین برندها و خودروهای جهان را تهیه کند.

کانال عصر ایران در تلگرام کارشناسان در این دوره علاوه بر سایر مشکلات خودروها، مشکلات بخش پیشرانه برقی، مجموعه باتری و شارژ خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را نیز لحاظ کردند.

  قابل اعتمادترین برندها در سال 2023 طبق لیست منتشر شده، لکسوس با امتیاز 79 در صدر و تویوتا با امتیاز 76 در جایگاه دوم قرار دارد.

حضور برند مینی با امتیاز 71 نیز جالب توجه است؛ چرا که این برند بریتانیایی بالاتر از 4 برند ژاپنی دیگر توانست به این جایگاه دست پیدا کند.

در واقع برند آکورا با امتیاز 70 در رتبه چهارم، برند هوندا با رتبه 70 در جایگاه پنجم، برند سوبارو با امتیاز 69 در جایگاه ششم و برند مزدا با امتیاز 67 در جایگاه هفتم قرار دارد.

برند لکسوس امسال با سبقت از شرکت مادر خود یعنی تویوتا که سال قبل صدرنشین این لیست بود، توانست لقب قابل اعتمادترین برند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویوتا و لکسوس در صدر جدول قابل اعتمادترین برندها

تویوتا و لکسوس در صدر جدول قابل اعتمادترین برندها