مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-17اجتماعي

پیش بینی بارش برف و کولاک در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی گفت: طی عصر امروز و فردا دوشنبه بارش برف و کولاک در مناطق مرتفع استان مورد انتظار است.

- محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از صدور اطلاعیه هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: از بعدازظهر یکشنبه و طی دوشنبه با ورود و فعالیت سامانه بارشی و موج هوای سرد در منطقه، شرایط برای بارش و کاهش دما در استان فراهم می شود.

  وی با بیان اینکه طی امروز و فردا ابرناکی و مه آلود شدن هوا، بارش باران (برخی مناطق شدید، موقتی خیلی شدید)، وزش باد شدید، رعدوبرق و در ارتفاعات بارش شدید برف پیش بینی می شود، افزود: با تقویت جریانات سرد شمالی و بردوت هوا، به ویژه طی دوشنبه کاهش محسوس دما در مناطق مختلف استان مورد انتظار است.

  مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه برای برخی مناطق استان به ویژه سواحل و ارتفاعات، وزش باد شدید تا خیلی شدید نیز پیش بینی می شود، گفت: به سبب شدت بارش ها، آبگرفتگی و اختلال در تردد، بالاآمدن آب و طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیلاب و روان آب، رانش و لغزش زمین، شکستن و سقوط درختان و خسارت به سازه ها و ابنیه مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف و کولاک در گیلان

پیش بینی بارش برف و کولاک در گیلان