مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-19بين الملل

خودنمایی های خودشیفته!


خودنمایی های «گلشیفته فراهانی» در مراسم جایزه صلح نوبل باعث شد کاربران شبکه های اجتماعی با جهت گیری های مختلف سیاسی، اقدام مبتذل او را زیر سوال ببرند و بار دیگر اپوزیسیون را دست بیندازند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: گلشیفته فراهانی بعد از ناآرامی های سال گذشته، آن قدر در توهم نقش پیشرانی خود در تحریک اغتشاش ها غرق شد که سر آخر روز ده دسامبر کارش به یک آبروریزی بین المللی در نروژ رسید.

شیرین کاری فراهانی در دیدار با پادشاه نروژ باعث شد طیف مخالف جمهوری اسلامی بیش از همیشه مثل اسپند روی آتش جلز و ولز کرده و شکایت مند از شکست های متوالی اپوزیسیون، در صفحه اینستاگرام این بازیگر به او بتازند و خودشان و رهبرانشان را بازنده تر از هر زمانی حس کنند.

هوس برای وایرال شدن قضیه از این قرار بود که گلشیفته فراهانی در مراسم صلح نوبل که 10 دسامبر در حضور شاه نروژ و ملکه آن برگزار شد، خود را نماینده ایرانیان دنیا تصور کرد و بی هیچ دعوتی ناغافل از جا جهید و در برابر دوربین هایی که مطلع شده بودند، گفت: سلام و احترام به شاه نروژ و ملکه، ما می دانیم شما در این مراسمات پروتکل ها را رعایت می کنید ولی ما پرشین هستیم و پرشین ها پروتکل ها را می شکنند و مردم ما اهل پروتکل شکنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی های خودشیفته!

خودنمایی های خودشیفته!