مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-19اقتصادي

افتتاح 11 پروژه آبخیزداری گلستان همزمان با سفر رییس جمهور


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از رشد پنج برابری نهال کاری و مبارزه با بیابان زایی در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: همزمان با سفر رییس جمهور به گلستان 11 پروژه آبخیزداری به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از رشد پنج برابری نهال کاری و مبارزه با بیابان زایی در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: همزمان با سفر رییس جمهور به گلستان 11 پروژه آبخیزداری به بهره برداری می رسد.

حمید سلامتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه استان گلستان دومین استان سیل خیز کشور است، در سفر اول رییس جمهور به استان بیش از 5 هزار میلیارد ریال برای پروژه های آبخیزداری استان گلستان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه از محل سازمان برنامه و بودجه استان و سطح ملی بخشی از اعتبار مورد نظر تأمین و پروژه های اثرگذاری در استان به بهره برداری رسید، گفت: اگر با اعتبارات تزریق شده سرشاخه گیرها در گالیکش قرار داده نمی شد، سیل خسارات زیادی به این شهرستان وارد می کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان اجرای پروژه ها آبخیزداری را راهکار مؤثر برای کاهش خسارات سیل دانست و افزود: در سفر اول رییس جمهور به استان گلستان هزار و 150 میلیارد ریال برای طرح های بیابان زدایی و مبارزه با ریزگردها مصوب شد که 250 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 11 پروژه آبخیزداری گلستان همزمان با سفر رییس جمهور

افتتاح 11 پروژه آبخیزداری گلستان همزمان با سفر رییس جمهور