مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-06بين الملل

رد پای رییس سابق «بلک واتر» در طرح به آب بستن تونل های حماس


یک رسانه انگلیسی گزارش داد که رژیم صهیونیستی برای به آب بستن تونل های حماس در غزه، از یک پیمانکار نظامی بدنام آمریکایی تجهیزات خریده است.

- رد پای رییس سابق بلک واتر در طرح به آب بستن تونل های حماس یک رسانه انگلیسی گزارش داد که رژیم صهیونیستی برای به آب بستن تونل های حماس در غزه، از یک پیمانکار نظامی بدنام آمریکایی تجهیزات خریده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز انگلیس گزارش داد که اریک پرینس، پیمانکار امنیتی بد نام اهل آمریکا توانسته رژیم صهیونیستی را متقاعد کند تا تجهیزات معدن کاری او را خریداری کرده و تونل های حماس را در زیر غزه به آب ببندد.

در این گزارش آمده است: پرینس کمی پس از حمله حماس، به اسراییل سفر کرد.

او که بنیان گذار شرکت نظامی خصوصی بلک واتر در آمریکا بوده و تا 2009 ریاست آن را برعهده داشت، سابقه عضویت در یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را هم در کارنامه دارد.

رژیم صهیونیستی که از شبکه گسترده و تودرتوی تونل های حماس در زیر نوار غزه آسیب های زیادی دیده، پمپ های قدرتمندی را در شمال نوار غزه مستقر کرده و قصد دارد این تونل ها را به آب ببندد.

روزنامه تایمز گزارش داد که پرینس به محض آغاز جنگ غزه، خود را به سرزمین های اشغالی رساند تا با فروش تجهیزات معدن کاری خود به صهیونیست ها، پولی به جیب زده و در فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای رییس سابق «بلک واتر» در طرح به آب بستن تونل های حماس

رد پای رییس سابق «بلک واتر» در طرح به آب بستن تونل های حماس