مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-10اقتصادي

کروکی آنلاین در تصادفات چطور عمل می کند؟


با اجرای طرح کوکی آنلاین، کاغذ از این فرآیند حذف و ترسیم کروکی استاندارد می شود و می توان از هوش مصنوعی برای تخمین هزینه ها و خسارت وارده به خودروها و افت قیمت آن ها استفاده کرد.

- قائم مقام بیمه مرکزی گفت: با اجرای طرح کوکی آنلاین، کاغذ از این فرآیند حذف و ترسیم کروکی استاندارد می شود و می توان از هوش مصنوعی برای تخمین هزینه ها و خسارت وارده به خودروها و افت قیمت آن ها استفاده کرد.

مجید مشعلچی در گفت وگو با ایسنا، درباره کروکی آنلاین توضیح داد: موضوع کروکی آنلاین پروژه ای بود بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فراجا و یک شرکت پیمان کار.

قرار بود کروکی های کاغذی که توسط پلیس راهور تنظیم می شود را حذف کرده و آن را به کروکی های برخط تبدیل کنیم که با یک سری نرم افزارهای خاصی توسط راهبران فراجا ترسیم شود.

وی ادامه داد: بیمه مرکزی وظایفش را کامل انجام داده، بودجه اش را آورده، دستگاه های سخت افزاری را که عمدتا وارداتی بودند از گمرک ترخیص کرده و در اختیار فراجا قرار داده است؛ آن ها هم تست های مربوط به ایمن سازی این دستگاه ها را انجام دادند، آموزش های لازم هم در پلیس راهور به ماموران مربوط در بحث کروکی داده شده است؛ به صورت نمونه هم در قم یک تست هایی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروکی آنلاین در تصادفات چطور عمل می کند؟

کروکی آنلاین در تصادفات چطور عمل می کند؟