مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:102023-11-29اقتصادي

47 درصد صنعت و تولید مازندران در آمل مستقر است


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با اشاره به لزوم ارتباط تنگاتنگ صنعت و تجارت با رسانه، گفت: 47 درصد صنعت و 70 درصد صادرات مازندران در اختیار شهرستان آمل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مهدی باقریان جویباری شب چهارشنبه در همایش رسانه، صنعت و افق های پیش رو به میزبانی دانشگاه فذا این شهرستان، اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ تولید، صنعت و تجارت با رسانه می تواند پیشرفت روزافزون را به دنبال داشته باشد و علاوه بر تقویت نقاط قوت نقاط ضعف و کمبودها را جبران کند.

وی افزود: مسؤولیت پذیری اجتماعی بنگاه های اقتصادی می تواند عام پسندی آنها را بیشتر کند و برخی واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی فعالیت گسترده دارند و باید فعالان اقتصادی برای انجام مسؤولیت اجتماعی تشویق شوند.

باقریان با اشاره به اینکه آمل شهری ریشه دار و کهن است که در زمینه صنعت قدرتمند عمل می کند، یادآور شد: 47 درصد صنعت و 70 درصد صادرات مازندران در اختیار شهرستان آمل است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با اعلام اینکه مبدأ، محور و مرکز صنعت واژه تولید است و تولید سهم بسزایی در صنعت دارد، بیان کرد: آمل شهری صنعتی، اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی و علمی است که این مهم وظیفه ما را سخت تر از گذشته می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 درصد صنعت و تولید مازندران در آمل مستقر است

47 درصد صنعت و تولید مازندران در آمل مستقر است