مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-25اقتصادي

ارتقای شورای ملی زیارت به شورای عالی زیارت


سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور گفت: در این برنامه به منظور توسعه و تعمیق فرهنگ زیارت و اتخاذ تدابیر لازم برای زائران، شورای ملی زیارت به شورای عالی زیارت به ریاست رییس جمهور ارتقا پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن زنگنه در نشست خبری خود در مشهد اظهار کرد:مصوبات این شورا مانند دیگر شوراهای عالی کشور، لازم الاجرا و بدون نیاز به تصویب در دیگر نهادهاست.

وی ادامه داد: مطابق بند الف ماده 48 برنامه هفتم توسعه، چند طرح بزرگ اقتصاد ملی و پیشران باید به تایید هیات وزیران برسد که یکی از آن طرح های پیشران، راه اندازی قطار سریع السیر در مسیرهای پرتردد از جمله تهران - مشهد است که باید پس از ابلاغ قانون، حدود سال آینده به تصویب هیات وزیران برسد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور گفت: ایجاد دالان های راهبردی ترانزیت ریلی و دریایی، توسعه منطقه مکران و مهار و انتقال آب های مرزی از دیگر طرح های پیشران است که مورد آخر نیز آورده های خوبی در حوزه تامین آب مشهد و استان خواهد داشت.

زنگنه با اشاره به تغییر روند تخصیص درآمدهای حاصل از تولید نفت و گاز به استان های نفت خیز افزود: مطابق قوانین جدید، دولت یک سوم از سه درصد درآمد تولید نفت، گاز و میعانات گازی را بر پایه قیمت نفت و گاز صادراتی به استان های محل تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شورای ملی زیارت به شورای عالی زیارت

ارتقای شورای ملی زیارت به شورای عالی زیارت