مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-24سياسي

نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار است


دشمنان از ایران می ترسند و این یک ادعا نبوده و واقعیت است، دشمن در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را امتحان کرد، امروز نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: سالروز همبستگی با مردم فلسطین است، جنایات صهیونیستها بر علیه فلسطین بی نظیر است.

وی اظهار داشت: در کدام جنگ هزاران کودک و زن کشته شده است، رژیم صهیونیستی این ننگ بزرگ را برای خود با کشتار کودکان و زنان غزه خرید.

امام جمعه بروجرد گفت: با عملیات طوفان الاقصی موساد شکست خورد و رژیم صهیونیستی رسوا شد، گنبد آهنین فرو ریخت و غزه قبرستان تانک ها و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی شد.

حسینی افزود: رژیم صهیونیستی وقتی در میدان نبرد در مقابل رزمندگان فلسطین کم آوردند، به بمب باران مناطق مسکونی و بیمارستان ها و مدارس پرداختند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی دارای فرماندهان بزرگی است بیان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه ای هستند.

  وی اظهار داشت: دشمنان از ایران می ترسند و این یک ادعا نبوده و واقعیت است، دشمن در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را امتحان کرد، امروز نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار است

نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار است