مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:202023-11-25سياسي

روند نگهداری و ترخیص خودروهای توقیفی هوشمندسازی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای تأکیدهای حجت الاسلام و المسلمین موحدی در جهت ساماندهی و تعیین تکلیف هرچه سریع تر اموال توقیفی در سراسر کشور، - دادستان کل کشور گفت: روند نگهداری و ترخیص خودرو های توقیفی هوشمندسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای تأکیدهای حجت الاسلام و المسلمین موحدی در جهت ساماندهی و تعیین تکلیف هرچه سریع تر اموال توقیفی در سراسر کشور، جلسه هفتگی شورای معاونین و بیست و پنجمین همایش سراسری دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها به صورت ارتباط تصویری برخط به ریاست دادستان کل کشور و با حضور رییس دفتر و معاونین دادستان کل و دادستان های استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این همایش سه ساعته حجت الاسلام و المسلمین موحدی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را خدمت همه همکاران تسلیت عرض می کنم.

حقیقتاً هرچه از تاریخ شهادت این بانوی بزرگوار می گذرد ابعاد درخشان زندگانی این بانوی مطهره بیش از پیش برای جهانیان مشخص می شود.

وی گفت: وقوع انقلاب اسلامی در ایران این فرصت را به دانشمندان و حقیقت جویان به ویژه مستشرقین داد که بتوانند بهتر و بیشتر به تاریخ زندگانی حضرات معصومین علیهم السلام ورود کرده و با مفاهیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نگهداری و ترخیص خودروهای توقیفی هوشمندسازی شود

روند نگهداری و ترخیص خودروهای توقیفی هوشمندسازی شود